kod verırımısın full olarak ınceleyem
Dostum sen ücretli script istek bölümünde, iş aramıyormusun sürekli? Her açılan Konuya PM Gönderdim diyorsun.
404 ile yapılabileceğini belirttim. Mantığınıda anlattım. ASP biliyorum diyen, başkalarına script yazan biri bunu 2dk'da yapabilir.
404 ü bilmiyorsan, öğren yapabileceğim birşey yok. Birde benden msn adresimi ve burada full kod istiyorsun. İstersen scripti yazıp göndereyim sana?