hocam kalıcı baglantılarımda varsayılanı mı secıcem yoksa ozel yapıyı mı secıcem ozel yapıyı secıp verılen kodu gırdım sonra htaccese aıt kodları yenıledım ftp den....ama yıne aynı sorun valla sastım kaldım