renk olayını şöyle yapabilirsin. forma bir de 'renk' verisi eklersin. Bunu şu şekilde kullanabilirsin
Mesaj Renginizi Seçiniz:<select name="renk">
  <option value="#111111">Kırmızı</option>
  <option value="#222222">Sarı</option>
  <option value="#333333">Mavi</option>
  <option value="#444444">Yeşil</option>
</select>
bu şekilde istediğin kadar renk seçeneği ekleyebilirsin. Veriyi alırken normal veriyi aldığın gibi
$renk = $_POST['renk'];
diye alıp db de tablonda oluşturduğun renk sütununa yollatabilirsin.

çekerken de; kullanıcıadı, mesaj, renk olarak çekersin. Mesajı yazdırdığın kodları da şu şekilde düzenlersen tamamdır.

echo "$isim <br> $mesaj";
ise bunu

echo "$isim <br><font color=$renk>";
Önce bir bunu dene. Eminim ki kesmeyecektir. Bunu denedikden sonra text editörlere el atabilirsin :P Hatta al bir tane benden : )
http://pehepe.blogspot.com/2008/06/p...t-editoru.html