Ebubekir kardeşim hayırlı olsun.
Ben mi göremedim bilmiyorum ama eksik olan 1sey var ;backlink kontrolu yani sitenin almış olduğu linkleri pr değeriyle göstermesi.
Sistemin gayet hızlı ve hoş.Bu yolda başarılar dilerim.

Ahmet Şahin....