HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli üyelik alman lazım

Silver, gold, platin gibi
6 aylık silver al gir.
ücretli üyelik almadan bilişim hukukuyla ilgili bir konu açamayacakmıyım ? böyle bir saçmalık mı olur...

Ayrıca konu yeri üyelik vs konularından ziyade benim açtığım konuyla ilgili fikir sunulsa daha iyi olur.