Merhaba Arkadaşlar Bugun başıma bir olay geldi. şimdilik firma ismini açıklamayacağım.
Olay : Sipariş verdiğim parasını ödediğim Bir domain vardı. Bana siparişin onaylanıp domainin adıma kayıt edildiğine dair bir mail geldi. sisteme girdim baktım Domain panelimdeydi. Buraya kadar herşey normal. Fakat Yaklaşık olarak domain 1 saat kadar panelimde durduktan Sonra panelden silindi.
Açtığım ticketlere cevap olarak domainin önceden rezerv edildiği söyleniyor.
Fakat domaini en az 10 kaynaktan sorguladım boş gözüküyordu.
Ayrıca Rezerv edilmiş bir domainin Siparişi Nasıl oluyorda onaylanıyor ve domain panelime geliyor ?
Panelime gelmesinin sebebi ise database hatasıymış

Bu cevaba zaten gülmekten başka birşey yapamadım.
Sizce bunu yapmaya hakları var mı ?
Ayrıca domain 3 harf bir domaindi (LLL). Böyle bir davranış sergilemelerinde bunun bir etkisi olabilir mi ?
--------------------------------------------------------------------------
Konuyu buraya açma sebebim.