cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eminönünden tramwaya binince yusufpaşa durağında ineceksin. Orada aksaray metro durağını sorarsan herkes yardımcı olur. Zaten tabelalarda mevcut. Fakat a kapısında çalışma var b kapısından gireceksin yani arka kapıdan. Tabelalar mevcut yine. Evet geçişte ücret ödemen gerekiyor tekrar.
peki sağol kardeş. şu ücret olayı olmadan binme mümkün değil mi çünkü hemen metroya geçecez. merto ile tramvay aynı durakta durmuyorlar mı bana öyle dedi birisi.

metro ile tramvay aynı yerde duruolar dedi. turnikeden geçmeden metroyu beklicen dedi.