eminönünden tramwaya binince yusufpaşa durağında ineceksin. Orada aksaray metro durağını sorarsan herkes yardımcı olur. Zaten tabelalarda mevcut. Fakat a kapısında çalışma var b kapısından gireceksin yani arka kapıdan. Tabelalar mevcut yine. Evet geçişte ücret ödemen gerekiyor tekrar.