Merhaba arkadaşlar.Yarın Eminönü'nden Esenler Otogarı'na gitmem gerekiyor.
Önce tramvaya sonra metroya binildiğini biliyorum. tramvaydan nerede inecem ve nerede metroya binecem. Ayrıca tramvaydan metro'ya geçince bir daha ücret vermiyormuşum galiba. Doğru mu?
Bu güzergahı bilenler lütfen yarım etsin.
Teşekkürler.