Konu
Linux'ta Bir Asp çalıştırmak ?
22-07-2010, 14:05:25
#14
myqatsel
ByMsT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Options +FollowSymLinks RewriteEngine on RewriteRule ^dosya.asp$ dosya.php$1
Eline sağlık Mesut, 2 gündür sinir manyağı yaptı beni bu iş.
Teşekkürler + çok sağolasın abisi