Konu
Sayaç Kodu Yöneticisi
22-07-2010, 12:14:39
#23
By_Makinist
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kardeşim yaparda kötü mü olur.
Teşekkürler Muhammet.
Saol burak.Güle güle kullan =)