Cevapların için çok teşekkürler öncelikle bir soru daha
yaz başında 58 kiloydum 64'e kadar rahat çıktım günde 4-5 öğün yedim, sabah 1 bardak süt, bir bardak meyve suyu, akşam 10 civarı gibi de öyle içtim.Ama şimdi 65e çıksam da tok karnına normal zamanda yine 64e iniyor zorlasam da kilo alamıyorum 2 sorum var;
1-artık kilo almam daha mı zor olur
2-içtiğim bu süt, meyve suyu, yoğurt vs. kiloyu etkiler mi yoksa fazla etkilemez mi?
kiloyu birden almayacaksın zaten bak bazen 1 kiloyu bile 3 haftada alıyosun. Dediğim gibi bol bol yiyeceksin hemen 2 3 gün yedikten sonra aaa kilo alamıyorum deme

kilo alman zor olmaz sana bağlı ve yemene

evet yoğurt yiyebilirsin günde en az 2 3 bardak ayran içebilirsin çok faydası olur sonuçta hayvansal gıda bunlar
1.78 boy, 54 Kiloyum. Acayip şekilde psikolojimi bozuyor bu kilo sorunum.
Prakten isimli şurup biraz kilo aldırıyordu işe başlayınca bırakmak zorunda kaldım ve şimdi kilo alamıyorum.
Kilo alabilirsiniz yazdığım listedekileri uygula spora başla. Hiç psikolojini bozma bende çırpı gibiydim şimdi gömlekler kapanmıyo

zamanla hepsi olacak. Sonrada keşke zayıf olsam diyecen

sigara içiyosan bırakmalısın kesinlikle.