Cevapların için çok teşekkürler öncelikle bir soru daha

yaz başında 58 kiloydum 64'e kadar rahat çıktım günde 4-5 öğün yedim, sabah 1 bardak süt, bir bardak meyve suyu, akşam 10 civarı gibi de öyle içtim.Ama şimdi 65e çıksam da tok karnına normal zamanda yine 64e iniyor zorlasam da kilo alamıyorum 2 sorum var;

1-artık kilo almam daha mı zor olur
2-içtiğim bu süt, meyve suyu, yoğurt vs. kiloyu etkiler mi yoksa fazla etkilemez mi?