iciftci2008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar script'imi paylaşmaya 2009 da başladım yaz'dı galiba sanırsam
Script Marez'e düştüğünden dolayı link veremiyorum kusura bakmayın unutun script'i başka birşeylere bakın iyi çalışmalar..
Bence burayı oku, ayrıca konuyu horlatmışsın