Katılıyorum. Kötü söylemek gibi olmasın ama bi wm sitesinin tutması öyle genel içerikli forumun tutmasına benzemez. Genelde başarılar dilerim.
bizde aylardır plan kuruyoruz acaba ne yaparsak ne olur diye domaini aldık altyapı oluşturmak için çalışıyoruz .
wiiv 3 günde yayına girmek ile başarı sağlanacağını sanmıyorum