muhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"arkanda kosakoca r10 olarak duruyoz"
tabii ya ne sandın sen bizi , azmı beraber kavgalara gittik,hatta 3 gün önce yandaki forum üyeleri ile r10 üyeleri olarak birbirimize girdik madara ettik adamları.
Borumu