Dramatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 dakika önce burda okudum
Benden sonra açılmış başka bir konu var, https://www.r10.net/maxigeyik/687330-gelde-gullmeee.html

Ben açarken yoktu.