SiwaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ptt kargo kapıda ödeme 5 tl verırsın 4 gunde musterının elıne gecer
Evet bu şekilde yollayabiliriz. Ben bal yolladığım için ptt ile sıkıntı yaşıyorum dökülen bir şey olduğu için almıyorlar. Yurtiçi ile yolluyorum. Ptt ile bir şekilde yollamam durumunda balın tahsilatınıda alırlar mı? 2 kg bal diyelim 50 lira bunu görevli alır mı böyle bir çalışması var mı ptt nin?