Tartışmıştık, kız tamamen haksızdı.. Neyse dedim, mutsuz olmasın sürpriz yapayım..

Kaç tane gül aldım hatırlamıyorum.. Yapraklarını kopardım... Bir de gül demeti yaptırdım.. Arasına ufak bi not yazdım.. Girdim apartmana, çıktım kapısına.. Yere serptim yaprakları, ortasına da koydum demeti.. Apartman ışığı da otomatik, birisi gelince yanıyor.. 2. katta oturuyor zaten, apartmanın dış camından gözüküyor kapıyı açınca..

Neyse efendim.. Çıktım dışarı.. Biraz uzaklaştım binadan... Aradım bunu, "kapıdayım açsana".. İzliyorum dışarıdan ne yapacak diye... Açtı kapıyı, kapattım telefonu hemen... Yürümeye başladım otobüs durağına.. 2 defa aradı açmadım, 3.'üde açtım... Mutluluktan 4 köşe olmuş, hatta köşelerini sayamadım... İlle de gel, gitme.. Kıramadım gittim evine... Sonrası malum....

Yaptık bi eşeklik, sahip olduğumuz 1 ömürden ömürler verdik.. Peki ya sonra ? Def'olup gitti aylar sonra.....