PSiKoMaNYaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ne olursa olsun vazgeçemediğim bir gsm firması seviyorum AVEA'yı yıllardır avea kullanıyorum devamlıda numara değişiyorum geçen gün bana mesaj geldi "Değerli müşterimiz,Avealı olmanızın 2. yılı şerefine, bugün tüm Avealılar ile sınırsız konuşma ve 5 mb internet AVEA'dan size hediye" şok oldum aveadan böyle birşey beklemezdim Ama yavaş yavaş düzeliyorlar yahuu
o banada geldi hocam sonra çıkartıyorlar sizden merak etmeyin

bu arada keruh arkadaşımız o siteye çoktan şikayetimi yazdım