En güzeli PTT dir. Anlaşma yapmanıza gerek yok. Açın bir hesap, istediğiniz zaman kapıda sistemiyle, ,stediğiniz zaman normal gönerin. Yok ben ayda 100 lerce gönderiuorum deseniz anlaşma yaparsınız, daha ucuza gönderirsiniz ptt ile.

her kargoda 3 tl keser ptt. En azundan kafan rahat olur ve diğer firmalara göre ucuzdur.

en güzel taraflarından bir merkezi ptt lerde kutular ücretsizdir. Bugün en ufak kutu diğer kargolarda 3 tl den başlarken, ptt kocaman kutuları sorgusuz sualsiz ücretsiz olarak veriyor