Konu
Kargo Konusunda
20-07-2010, 23:08:59
#2
DiyarBlog
Üyeliği durduruldu
Öyle bir sistem var kapıda ödeme sistemi tam kurallarını bilmesemde kargo şirketleride üstüne biraz payını eklemekte yani masraflı oluyor diye duydum.