Site üzerinde satmış olduğumuz ürünler konusunda, ödemeler sıkıntı oluyor. Satacağımız ürünlerdende önce para almakta güven sıkıntısı yaratıyor bu yüzden kargo şirketi malı teslim edince parayı kargo şirketi peşin alsın ve daha sonra ben alayım böyle bir sistem var mı? Birde kargo şirketleri ile anlaşma nasıl oluyor neye göre anlaşabiliyoruz? Haftalık veya aylık belli bir düzeyde ürün mü yollamak gerekiyor?