bu aralar hakikaten suçsuz yere banlananlar var;
dünden beri düşük gösterimlerde yüksek meblalar yakaladıgım için google mesaj atıp gerçersiz tık aldıgımı belirttim ve korkudan bir stiemdeki reklamları kaldırdım, bizde ban yemeyelim diye, 4 senelik yayıncıyım ama yine de korkuyorum :S