kombinasyon, harf değeri, LLL, NNN, CVCV türü tanımlamalara kıl kapıyorum.
bu tip sınıflandırmaları sevmem ve mümkün mertebe bunları savunanlardan uzak dururum.
geçende de söyledim, aids ile iads arasında dağlar kadar fark var, neyi nereye sığdıracaklar.
dünyada 3-4 harfli domainleri elinde tutan çetebaşları kafalarına göre sınıflandırmalar yapıyor diye kabul edecek değilim.
qty, ipj, gfi gibi hiçbir anlam ifade etmeyen, hiçbir firmanın kısaltması olmayan, bugüne kadar asla kullanılmamış ve bundan sonra da kullanılması mümkün görünmeyen binlerce domain boş boş elden ele satılıp duruyor.
bu tarz domainciliği kabul etmiyorum.
edenle de konuşmuyorum.