Hacklink = ya bebelere para verir alırsın ya da gidersin dalarsın servere işini halledersin.
Tecavüz gibi bişey bu... R10 da seviyenin bu kadar düştüğüne üzüldüm doğrusu. Şahsınıza bir şey demiyorum fakat r10 da o kadar konu yasaklanırken, bi l*an kelimesi bile ban sebebiyken. Bir konunun tamamen hack bilgisi rekabetine dönmesi beni üzdü doğrusu...