Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gösterdiği çoğu yere gittim Kıbrısda, birçok yer halen savaşın izlerini taşıyor. Olması gerek bir durumdu oldu, keşke okadar gitmişken yine masada kaybetmeseydik, adanın %75'ne gidilmişti. Görüntüler kesintili hep, genelde biz suçlu gibi gösterilmiş.