olay kısaca şu turank,

domaini sedoya eklediğinde sedo çeşitli nedenlerle domainin sana aiit olduğunu ispatlamanı istiyor. örneğin whois bilgileri kapalıysa, daha önceki sahipleri tarafından da parkedildiyse vesair cnedenlerle olabiliyor bu. senden, domainin sana ait olduğunu ispatlayabileceğin, panele ait birtakım görüntülerle birlikte whois kilidini açmanı istiyorlar ve sonrasında da sana "evet maalesef işler böyler yürüyor. bunların hepsi sedo kullanıcıları için daha güvenli bir alışveriş ortamı sağlamak amacıyla" mealinde bir teşekkür maili atıyorlar. aldığın mail o içeriktedir gönül rahatlığı ile silebilirsin