Rorschach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyükşehirler dışında iki yıllık programlar olur heralde... Ankara ve 4 yıllık imkansız gibi...
döküm ve me tal ögretmenligine fazlası ile yetiyor sanırım. şansımı deneyeceğim .