Aynısı başıma gelmişti bi ******** dispute etmişti ödemesini - ye düşmüştüm. Böyle saçmalık olabilirmi ya. Bide ikidebi mail atıyor paypal birikmiş ödemeniz var diye Yeni hesap açtım haberleri bile yok.