KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda satanlar var, ama ben 2. el alacağına biraz daha para verip 0 almanı öneririm. 2. el alım-satımında çok dolandırıcılık olyuor Riskli b iraz
Anladım.Bilgi için herkese çok teşekkürler