1.Html değildir diyorsun script diyorsun nasıl veritabanı olmadan bunu scripte dönüştürebiliyorsun ? Veritabanı bilgileri nasıl yazmıyoruz bu nasıl bir çelişkidir?
3.Lisanslıdır diyorsun aktifbilişimden bu temayı aldığının dekontunu koy bakalım konuya nasıl senin üzerine lisanslı oluyor ?
Aktif Bilişimden almak zorunda Değilim kendimde yapmış olabilirim . bi daha yazdığın hiç bişeye cvp vermeyeceğim ister -rep ver umrumda değil.