okul olayında iyice saçmalıyorlar artık. daha ilk sezonda hepsi eşit ağırlıktayken aslı tıp, mine dil, deniz siyasala mı sinema televizyona mı ne gitti galiba. sonra okul 3 sezonda bitti.
o değil de efe gelecek mi efe?