Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
okul olayında iyice saçmalıyorlar artık. daha ilk sezonda hepsi eşit ağırlıktayken aslı tıp, mine dil, deniz siyasala mı sinema televizyona mı ne gitti galiba. sonra okul 3 sezonda bitti.
o değil de efe gelecek mi efe?