Konu
R10 Adına Teşekkürler Aktifnet
18-07-2010, 21:58:48
#3
aktifnet
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
rica ederim
konu hakkında keşke en başında önce benimle iletişime geçseydiniz, o kadar saydırmazlardı boş yere diğer konuda bana