OzgurUlupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu baltalamayin yaw adam cidden satiş yapiyor ayıpdır günahdır bu arada bu genel ev ilanını bende merak ettim XD
bi ara toplanıp R10 Ekibi olarak giderdik
hahahaha... aklıma gelseydi bi printshot yapardım.. ama açılmasıyla kaldırılması bi 15-20 dk filan sürdü sanırım. belki daha az. resim çekme şansı olmadı. ama şimdiye kadar forumlarda gördüğüm en ilginç konuydu.. sarışın, esmer vs.. hepsi fiyatlandırılmış