Bir FENERBAHÇE taraftarı olarak diyorum ki " Bugün iyi ki yenildikte Sayın Teknik Direktörümüz Aykut Kocaman'ın maç sonunda yaptığı yoruma şahit olduk. Artık inanıyorum ki Fenerbahçe geçmişten gelen - Her hafta kötü oynasada aynı futbolcular değil, hak eden ve çalışan takımla maçlara çıkalması olucak.

İyi ki bugün bunun farkına vardık ve bir faciayı belkide önceden önlemiş olduk.
" Sn. Kocaman maç sonrası " Sahadaki oyuncular, bırakın Fenerbahçe'li futbolcuları; profesyonel futbolculara benzemiyordu. Antrenörlük hayatımda bu kadar kolay top kaptıran çok az takım gördüm. İlk yarıda çok hareketesiz ve ikili mücadeleleri kaybeden bir yapıdaydık. Burası Fenerbahçe ve alınacak her skor önemli. Benim adıma kötü bir sürpriz oldu" dedi.

Görülüyor ki artık Fenerbahçe'de hak eden formayı alıcak, isimler değil. Tebrikler Aykut Kocaman, Teşekkür Köln .