ahh birde oraya girerken hata vermese

By_Makinist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vBSeçenekler » Cookiler ve HTTP-Header seçenekleri » HTML yazılımını GZIP sistemi ile sıkıştırılsınmı? » Hayır ı seçin