r10 daki insanlar genelde webmaster lık işini ek iş olarak yapıyor.

2 kilo alsak kaça olur ? desek sana ayıp olur.

yuklu mıktarda satışta ise r10 da kabzımal&webmaster bulman lazım. o da bu forumda çok zor..

yine de hayırlı satışlar