Konu
Fenerbahçe - Köln
18-07-2010, 01:30:30
#31
efskral
Bir galatasaraylı olarak çok üzüldüm bu duruma. Fenerbahçe'nin şampiyonlar liginde güzel bir performansını görmüş olduktan sonra yine iyi bir sonuç beklerdim. En azından yenilmez diyordum. Umarım çabuk toparlanırlar.