ben full beyaz çizgileri de en açık gri yapıyorum sayfa to çok düşük oluyor tabi onla ilgiliyse yoska gösterim ve tıklama ile alakalı diye biliyorum ben ..

beyaz ile %1 ile olmuyor ..