Pino'nun geleceği günler öncesinden scoutgs.com'da belirtilmişti. (Bu adamlar boş yazmıyor arkadaşlar takip etmekte fayda var.)

Pino'ya şahsen artık Galatasaray'lı gözüyle bakıyorum.

* Buna ek olarak da, Kim Kallstörm gelirse hiç şaşmayın diyorum =)