Arkadaşlar post işlerinden aldığım para ve babamın desteği ile LG KS360 telefonunu aldım.Aşağıda fotoğraflar var.İyi kötü yorum bekliyorum.
http://img269.imageshack.us/img269/1185/p6170001w.jpg http://img96.imageshack.us/img96/1232/p6170002.jpg http://img138.imageshack.us/img138/8424/p6170003q.jpg
Resimler bütük olduğundan direk link koydum