Konu
Fenerbahçe - Köln
17-07-2010, 19:37:32
#30
PaSaSa
5 tanemi yemiş ayıp etmiş valla üzüldüm gerçekten
inş. böyle devam etmezler yoksa ligin tadı çıkmaz..