Konu
Fenerbahçe - Köln
17-07-2010, 19:20:51
#29
Line
ZahRiyaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Blanc'ın şakşakçıları hoşgeldiniz, -repleri buraya atacaksınız..
Artis artis konuşup asabını bozma adamın . Geldin buraya kışkırtmak için kendi zeka seviyine göre bi espri yaptın sonrada şakşakcı diyosun.Kaybol başlıktan 3.ye basıcam küfürü.