hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen sene ilk sınıftaydı sonra dizi başlarken 3 sene sonra dedi bu sene 6. sınıftan mezun oluyor
2 sene önce 1. sınıfı bitirmişti bu sene 4 yıl sonra diye başladı bu senede mezunn oluyor değilmiydi