ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Blanc'ın şakşakçıları hoşgeldiniz, -repleri buraya atacaksınız..
1 - (-) rep için bu forumda degilim.Öyle değerlendirmeyi sevmem.
2 - Osman bana ufak birşey demedi.Demezde.Diyemezde.Ondan beklememde.Gel abi şuraya yaz diye dediğini görmedim.
Kendince takılıyorsun ; son mesajımdı ugrasmayacagım.