Çok adi bir kız gerçektende ailesi yok bunun heralde. Ulan beni ne kadar tanıyorki sanki bir yazısında benim adımı kullanmış. Kaşıntısı olduğu kesin. Bu arada sayemizde bloğuna bir sürü hit gitmiş. Konu kilitlenirse iyi olur.