Bu hatunu gece 3 kişilik bir msn konuşmasına aldım dalga geçelim diye. Karşılığında beni 10 kişilik bir gruba aldı, nasıl gülüyor görseniz. Ben onu 3-4 kişilik gruba alırsam o beni bin kişilik gruba alırmış. Bi üzüldüm ama anlatamam, nasıl oldu da o benden daha çok kişi olan konuşmaya aldı beni

ühüüü
msn gönderirmisin birde beni alsın