turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reg fee aslında kayıt ücreti demek.
bu domain için kayıt ücreti vermek de gereksiz bir harcama olur.
kanaatimce reg fee bile değildir.

neden böyle söyledim:

bir kere akp'nin resmi sitesi var.
adamlar bu domaini almaz.
akp karşıtlarından veya yandaşlarından birisi alıp faaliyete açtığında ise içerikten veya muhtemel risklerden dolayı siteyi kapattırabilirler. çünkü parti isimleri marka tescili yapılmasına gerek duyulmadan özel korumaya alınıyor.