Gelmesin adam yaa.. Detaylıca araştırdım adam bir canlı bomba. Ya elimizde patlar ya kendisi patlar. Çok teknik oyuncu ama uyumsuzluk büyük oranda yaşayabilir.
Bu adamı daha önce büyük klüpler istedi şansız bir sakatlık yaşadı, bu adam gerçekten büyük yetenek Galatasaraya faydalı olacağı kanısındayım.
Hayırlı Olur inşallah.